Про нас

    Художня гімнастика є досить видовищним видом спорту. Її суть у виконанні танцювальних і гімнастичних вправ, які виконуються з предметами (м’яч, обруч, стрічка, скакалка, булави) або без них.

    Сьогодні художня гімнастика визнана олімпійським видом спорту. Гімнастки володіють розтяжкою, гнучкістю, високим поштовхом, хорошою координацією і стрункою фігурою. Всі ці якості набуваються шляхом постійних тренувань під контролем тренера.

    Дитяча художня гімнастика – дуже красивий і дуже популярний вид спорту, багато батьків віддають йому перевагу. І не дивно, адже купальники для художньої гімнастики – дуже красиві і блискучі. Музика в художній гімнастиці – прекрасна і урочиста, гімнастки – легкі, витончені і гнучкі. Хто ж не бажає щоб його дівчинка стала такою ж?

    Найкраще розпочинати  гімнастичну кар’єру у віці 3-6 років. У цьому віковому періоді м’язи і зв’язки дуже пластичні і легше піддаються розтяжці.

    Тренери володіють багатим досвідом підготовки спортсменів різного віку і різної кваліфікації, від дітей раннього віку до майстрів спорту.  У філософію цього виду дисципліни закладено розвиток фізичного виховання і здоров’я, організацію тренувального процесу. Адже для досягнень в спорті вищих сходинок, важливо підійти до навчання дітей на початковому етапі.

    З фізіологічної точки зору, в дошкільному віці (з 3-х років) починають розвиватися важливі фізіологічні якості дитини, такі як: координація, гнучкість і швидкість. Починає формуватися кісткова основа, а отже потрібні такі програми, які дозволять природним і ефективним способом допомогти розвитку цих фізичних якостей, не завдаючи шкоди природному ходу розвитку.

    Гімнастика – один з основних видів спорту, яким можна займатися з дитинства і який входить в обов’язкову програму підготовки будь-якого спортсмена.

    Завдяки елементам гімнастики можна змінити процес фізичного розвитку, поліпшити фізичні показники, виправити фізичні вади.

    Художня гімнастика додає нові можливості і розвиває не тільки фізичні навички, але розумові здібності, моделює поведінку в житті, властиві саме цим видам спорту: пам’ять, увагу, швидкість реакції, розуміння краси і гармонії і т.д., завдяки з’єднанню з музикою і віртуозного володіння тілом і предметами.

    Таким чином, програми, створені на основі художньої і ритмічної гімнастики, розширюють межі можливостей дітей і рекомендовані практично всім.

  Головна мета ранніх занять гімнастикою – створити міцну основу для виховання здорової і гармонійно розвиненої особистості.

Задачі:

  1. Зміцнення здоров’я і гармонійний розвиток форм і функцій організму.
  2. Формування правильної постави і гімнастичного стилю виконання вправ.
  3. Різнобічна, збалансована загальна і спеціальна підготовка (початковий розвиток фізичних здібностей).
  4. Освоєння базових навичок на найпростіших вправах хореографії, без предмета і з предметами.
  5. Розвиток специфічних якостей: музикальність, танцювальність, виразність і творча активність.Розвиток специфічних якостей: музикальність, танцювальність, виразність і творча активність.
  6. Залучення інтересу до занять спортом та фізичною культурою.
  7. Виховання дисциплінованості, акуратності і старанності.
  8. Розвиток інтересу до самостійних занять гімнастичними вправами, ігор, формам активності і дозвілля.

    Вікова категорія:

  •                    – дошкільний вік: 3-5 років;
  •                    – молодший шкільний вік: 6-8 років.

    До тренувального процесу допускаються всі бажаючі, зазначеної вище вікової категорії, які не мають медичних протипоказань щодо занять гімнастикою.

    Предметом навчання є гімнастика з загальнорозвиваючою спрямованістю і художня гімнастика, як вид спорту на рівні перед професійної і спортивної підготовки.   Програма та план навчання легко варіюються в рамках вікової категорії та фізичної підготовки дітей, а також залишає можливості для творчої ініціативи тренерів-викладачів. В основі програми лежать класичні методи навчання дітей.

    У програмі навчання використані унікальні можливості художньої (жіночої і чоловічої) гімнастики.   В процесі навчання діти молодшого віку легко і непомітно освоюють рівновагу, гнучкість, стрибки; навчаються правильному виконанню ходьби, бігу, танцювальних рухів; отримують навички самостійної роботи і розвивають ініціативу. Виробляється посидючість, увага.

    Діти більш старшого віку отримують знання з історії гімнастики, навчаються основним навичкам залицяння за собою (гігієну); основних елементів гімнастичних вправ; отримують навички колективної роботи; навчаються методам самовираження через мистецтво володіння тілом; отримують знання і вміння щодо участі в змагальних процесах і т.д ..

    При регулярних заняттях за програмою відбувається гармонійний розвиток дітей.

    Щоб домогтися результатів важливий не тільки талант дитини, а й велика праця гімнасток і їх батьків. Батьки повинні допомагати своїм дітям дотримуватися режиму дня, режиму харчування, режиму тренувань. Неприпустимі пропуски занять без поважної причини. Слід спостерігати за психологічним та фізичним станом дитини.

Догори
Авторизація
*
*
Реєстрація
*
*
*
*
Генерація паролю