Суддівство в художній гімнастиці (частина 3)

Сьогодні ми повертаємося до знайомства з суддівством у художній гімнастиці. Звернемо свою увагу на такі складові кожної вправи, як стрибки, рівноваги та повороти.

Всі стрибки повинні мати визначену і фіксовану форму в польоті, тобто не на початку стрибка, не в кінці, а саме в повітрі. Та має бути досягнута достатня висота стрибка для цієї форми. Стрибки без достатньої висоти для того, щоб зафіксувати добре видиму форму, не будуть зараховуватися як складність, а також застосовуватиметься збавка за виконання. Обов’язково повинна бути робота з предметом під час фіксованої форми стрибка. Якщо в вправі повторюється стрибок однієї і тієї ж форми він зараховується тільки один раз, за виключенням серій. Серія складається з двох або більше послідовно однакових стрибків виконаних з проміжним кроком або без нього і кожен з них зараховується окремо. У всіх складностях стрибка в кільце стопа або інша частина ноги має знаходитися близько до голови, також у всіх труднощах стрибків з нахилом тулуба назад голова має максимально наближатися до ноги.


Існує три типи рівноваг: рівноваги на стопі (релеве або на поврій стопі), рівноваги на інших частинах тіла та динамічні рівноваги.
Рівноваги на стопі виконуються на релеве або на повній стопі, мають визначену чітку форму з положенням «зупинки» і фіксацією не менше однієї секунди. Якщо форма добре впізнавана, але положення зупинки не достатньо зафіксоване, то рівновага зараховується зі збавкою за технічне виконання. Рівноваги на інших частинах тіла теж мають чітку форму і обов’язкову фіксацію з зупинкою. Динамічні рівноваги виконуються з плавним переходом від однієї форми до іншої і мають чітку форму. Всі рівноваги повинні виконуватися з елементами предмета. Рівноваги з нахилом назад або в кільце вимагають максимального наближення ноги до голови або голови до ноги. Виконання рівноваги на релеве збільшує її цінність на 0,1.


Існує два типи поворотів: повороти на стопі (на релеве або на повній стопі), повороти на інших частинах тіла.
Всі труднощі поворотів повинні мати оберт не менше 360°, окрім випадків де базою є оберт 180°, мати фіксовану та добре визначену форму під час всього оберту. Поворот буде оцінюватися по кількості повних обертів, все що виконано після переривання початкового виконання зараховано не буде. Також під час повороту повинна виконуватися робота з предметом. Якщо форма була зафіксована менше, ніж на один базовий оберт, то такий поворот не зараховується. Повороти зі зміною форми зараховуються як одна складність, кожна форма має виконуватися на релеве, та мінімум один базовий оберт. Перехід від однієї форми до іншої повинен відбуватися без опускання на п’яту. І все це потрібно поєднувати із роботою з предметом. Фуете та циркуль рахуються як одна складність. За кожен додатковий повний оберт в поворотах на стопі або на іншій частині тіла гімнастка отримує додатково 0,1, за додатковий повний оберт на релеве 0,2.

В сьогоднішній статті ми завершили огляд оцінювання складностей D в індивідуальній програмі. Наступного разу розглянемо ще інші аспекти оцінювання виступу гімнасток.

0

Залишити відповідь

Догори
Авторизація
*
*
Реєстрація
*
*
*
*
Генерація паролю